یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
توکل

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، کار امروز را به فردا انداختن بیماری خطرناک دانست و گفت: شیطان عامل بازدارنده، گمراه کننده انسان  و دشمن اوست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی اکرم قاسمیان، امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ برگزار شد، با بیان این که کار امروز را به فردا انداختن بیماری خطرناکی است که اغلب مردم بدان مبتلا هستند، اظهار داشت: قرآن کریم، ائمه معصومین(ع) و علما نسبت به عواقب خطرناک کار امروز را به فردا انداختن هشدار داده اند.

وی ادامه داد: به صراحت می توان گفت، این بیماری واگیردار است و با کم ترین بی توجهی مانند خوره به جان انسان می افتد و به دیگران نیز سرایت می کند و سرعت شیوع آن در بین تحصیل کرده ها بیشتر است.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که ریشه دردها و بیماری های روحی و روانی نتیجه تبعیت از شیطان است، گفت: شیطان عامل بازدارنده و گمراه کننده انسان است.

قاسمیان ادامه داد: انسان اشرف مخلوقات و مسجود ملائک و مظهر اسماء و صفات خدا و خلیفه الهی است، پس باید بیشتر در شناخت خود تلاش کند، و از سرمایه های عقل، وجدان، فطرت غافل نباشد.

وی زمان شناسی، مدیریت زمان و اغتنام فرصت ها را از دیگر عوامل موفقیت دانست و اضافه کرد: تاریخ گذشتگان آینه عبرتی است که با تلاش مستمر و شبانه روزی توشه فراوان برداشتند. در سیره و سخن افراد فرهیخته و مثمر ثمر و تأثیرگذار آرزوهای طولانی و از دست دادن فرصت ها جایی ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha