پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ازنا

حوزه/ امام جمعه شهرستان ازنا استان لرستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز کلید حل مشکلات و آسیب های اجتماعی است‌، گفت: برپایی نماز جماعت در ادارات، روحیه مسئولیت‌پذیری و خدمتگزاری در کارمندان را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امام جمعه ازنا استان لرستان، امروز در نشست ائمه جماعات ادارات شهرستان  با اشاره به اینکه باید ائمه جماعات با تلاش و ارائه روش های خلاق در جذب افراد به نماز جماعت همت خود را بکار گیرند، اظهار کرد: در این خصوص ائمه جماعات باید با اخلاق نیکو و سعه صدر این رسالت خود را انجام دهند .

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز کلید حل مشکلات و آسیب های اجتماعی است‌، گفت: برپایی نماز جماعت در ادارات، روحیه مسئولیت‌پذیری و خدمتگزاری در کارمندان را افزایش می‌دهد.

امام جمعه ازنا ادامه داد: در دین مبین اسلام نماز یکی از فریضه‌های واجب و مهم است که به عنوان اولین رکن اسلام و عامل ارتباط بین خدا و بندگان است، لذا اقامه و اشاعه این فریضه در ادارات نقشی مهم و اساسی در تعمیق و گسترش آموزه های دینی دارد.

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اهمیت نماز و ابعاد تاثیر گذار آن بر استحکام زندگی خانوادگی و اجتماعی، بر ترویج فرهنگ نماز در ادارات تاکید کرد و گفت: در هر اداره‌ای که نماز بصورت متناوب برگزار و همگانی شده، قطعا وحدت، همدلی و معنویت نیز در آن تقویت شده است.

وی در پایان افزود: اقامه نماز در ادارات و نهادها از فرصت های تبلیغی روحانیت است که باید برای تقویت معنویت و تبیین معارف الهی از این ظرفیت و فرصت نهایت بهره برداری صورت گیرد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha