جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسسه خاتم

حوزه/ تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» و شبکه تعاون و تجارت ایران به منظور برقراری و گسترش تعاملات و همکاریهای علمی، فرهنگی و آموزشی به امضا رسید.

سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو  باخبرگزاری حوزه گفت:به منظور شبکه سازی بین بانوان کارآفرین و همچنین توانمندسازی و مهارت آموزی بانوان این تفاهم‌نامه بین مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» و شبکه تعاون و تجارت ایران منعقد شد.

 وی افزود: یکی از اهداف موسسه را کاهش آسیب های اجتماعی بانوان عنوان کرد و افزود: از آنجا که هدف از ایجاد تشکیل شبکه تعاون و تجارت ایران؛ شناسایی و آموزش و ارتقا به ایجاد فرصت های شغلی برای بانوان می باشد ، در همین راستا جلسه ای با دکتر لیلا مجدانی رییس تعاونی شبکه تعاون و تجارت ایران برگزار و به انعقاد قرار داد همکاری منتهی شد.

چاوشیان بیان کرد: این تعاونی در جهت توجه به اقتصاد بانوان به همت جمعی از بانوان توانگر تشکیل شده تا ضمن شناسایی فرصتهای شغلی، آموزش و توانمندسازی بانوان کارآفرین زمینه صادرات را به کشورهای هدف فراهم آورند.

گفتنی است: دکتر مجدانی در این دیدار ضمن تشریح برنامه های تعاونی ابراز امیدواری کرد همکاری های مشترک آموزشی و فرهنگی فاخری بین دو موسسه صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha