جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
الیگودرز

حوزه/ امام جمعه الیگودرز گفت: برای ارتقا و توسعه فرهنگ عمومی در جامعه نیازمند عزم همگانی از سوی مردم و مسئولان هستیم .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، در دفتر امام جمعه با اشاره به اینکه برای توسعه شاخصه های فرهنگ عمومی در جامعه باید از همه ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی بهره برداری شود، گفت: با گسترش شاخصه ها و اصول کلی فرهنگ عمومی در جامعه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی حل و یا کاهش خواهد یافت . 

وی با بیان اینکه به میزان رشد و پیشرفت در هر جامعه ای باید فرهنگ عمومی در همه ابعاد هم رشد پیدا کند، خاطر نشان کرد: برای تحقق این امر نیازمند همت و عزم همگانی از سوی مردم و مسئولان هستیم .. 

مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه شورای فرهنگ و برنامه ریزی های آن نقش بسزایی در حل، کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی دارد، گفت: شورای فرهنگ عمومی در هر شهرستان و استان فرصت مناسبی برای ارائه مباحث مهم فرهنگی و اجتماعی است . 

حجت الاسلام سرلک در پایان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و برگزاری برنامه های باشکوه این دهه، بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی باید منسجم و هدفمند برنامه ریزی های بامحتوا را با هدف ارتقا روحیه انقلابی گری  در بین مردم ارائه دهد و برنامه های این دهه را چه در فضای مجازی و چه به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی باشکوه برگزار نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha