پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهراندیش

حوزه/ شهرستان گچساران با آنکه یکی از منابع عظیم نفتی خاورمیانه محسوب می‌شود، اما محرومیت و نبود امکانات مالی مناسب و فرصت‌های شغلی خوب، بسیاری از خانوارهای ساکن بافت فرسوده و روستاهارا از نظر معیشتی تحت تاثیر قرارداده است، به گونه ای که قدرت خرید لباس برای کودکان خود را ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، روزهای سرد زمستان برای بسیاری از نیازمندان علاوه بر سرما، سختی معیشتی، مشکلات دیگری مانند کمبود لباس گرم و عدم توانایی خرید لباس زمستانه را به همراه دارد. 

شهرستان گچساران با آنکه یکی از منابع عظیم نفتی خاورمیانه محسوب می‌شود، اما محرومیت و نبود امکانات مالی مناسب و فرصت‌های شغلی خوب، بسیاری از خانوارهای ساکن بافت فرسوده و روستاهارا از نظر معیشتی تحت تاثیر قرارداده است، به گونه ای که قدرت خرید لباس برای کودکان خود را ندارند. 

این بار رد پای زوج مهراندیش خبرساز به  کمیته امداد شهرستان گچساران رسید. نرگس احمدپور نیکوکار، نویسنده و خبرنگار این گونه گفت: دی ماه ۹۹ را با ادامه  برنامه خرید البسه زمستانه برای کودکان نیازمند شهر در لیست فعالیت‌هایمان رقم زدیم. 

وی ادامه داد: سه مرحله در محله های بافت فرسوده شهرستان گچساران و باهمکاری معتمدین مساجد و پایگاه‌های محله لبنان و رادک بیش از دویست کودک گرمای مهربانی را در سرمای دی ماه تجربه کردند. 

این مهراندیش افزود: در مرحله پایانی خرید البسه زمستانه این بار تصمیم مجموعه مهربانی  مهراندیش گچساران بر اهدای این اقلام به مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان گچساران گرفته شد. 

وی اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ قلم پوشاک زمستانه در اقلام بافت دخترانه، هودی و شلوار دخترانه و پسرانه، شلوار گرم دخترانه و پسرانه در سایزهای شش تا ۱۲ سال، کلاه، جوراب، چای و دمپایی با حضور در مرکز خیریه مسجدالنبی(ص) شهرستان گچساران و با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان گچساران در بسته بندی‌های مجزا اهدا شد. 

فریدون پوراحمد هم گفت: اقلام ذکر شده در قالب ۱۰۰ بسته مجزا شامل چای نپتون ( بیست و پنج تایی) جوراب مردانه، جوراب دخترانه، یکصد شلوار گرم پسرانه مد روز با بهترین برند و کیفیت روز بازار، یکصد هودی، بافت زمستانه، شلوار برای دختران و پسران سنین هشت تا دوازده سال، بیست جفت دمپایی چرم زنانه، شلوار بهاره دخترانه، ست بهاره با شلوار دخترانه، برای سنین هشت سال، تحویل مدیریت دلسوز کمیته امداد امام خمینی شهرستان گچساران داده شد. 

وی، هدف از این حرکت را خوشنودی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش شهرستان گچساران ذکر کرد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان گچساران هم با استقبال گرم از این حرکت خیرخواهانه زوج مهراندیش گچسارانی گفت: حضور این زوج برای اعلام حمایت و همکاری با ما مایه دلگرمی و ایجاد انگیزه همکاری و توجه به مددجویان، بین سایر خیرین است.  

محمد خادمی گفت: نظارت صحیح، شفاف سازی، انگیزه و شور فعالیتهای این زوج در شهرستان موجب دلگرمی مردم نیازمند است و این روحیه محرومیت زدایی در حد توان یک گروه قابل تقدیر است. 

خادمی اظهار کرد: از زمان تولد پنج قلوهای گچسارانی با فعالیتهای دلسوزانه این زوج آشنا شدیم و بارها برای اعلام همکاری قصد برقراری ارتباط با این زوج را داشتیم که با حضورشان مایه دلگرمی و انگیزه نشاط مددکاران شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان گچساران تصریح کرد: ارزش ریالی کمک های این زوج به مددجویان تحت پوشش کمیته بالغ بر سیصد میلیون ریال (سی میلیون تومان) است که کدبرداری شد و لیست و نرخ اقلام وارد سیستم گردید تا در اولین فرصت و با اولویت بندی به دست کودکان نیازمند بی سرپرست یا بد سرپرست برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha