جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی فهیم دانش

حوزه/ مدیر کل بین الملل رسانه ملی گفت: تولید مستند از افرادی که با زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها به اسلام علاقه‌مند شدند می تواند گفتمان دینی و انقلابی ایران را به دنیا معرفی و بسیاری از اتهاماتی که رسانه های معاند به ایران و اسلام نسبت می‌دهند را خنثی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،علی فهیم دانش در دیدار با قائم مقام تولیت و معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها که در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر انجام شد، با طرح پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک بین حرم مطهر و اداره کل بین الملل رسانه ملی گفت: باید در عرصه عمل، همکاری را آغاز کنیم و برای شروع ما می توانیم در زمینه مستند سازی از زائران خارجی که به کشورهایشان بازگشته اند اقداماتی را دنبال کنیم.

 مدیر کل بین الملل سازمان صدا و سیما با بیان اینکه ما در ۱۷ کشور دنیا دفتر داریم، افزود: توریستی که به حرم حضرت معصومه سلام الله آمده باید پس از بازگشت پیگیری شود که این سفر چه تأثیری بر وی داشته و ما امکان برقراری ارتباط با این افراد در کشورهای دیگر را داریم.

وی افزود: برای مثال یک خانم آمریکایی که با سفر به ایران شیعه و شیفته دین مبین اسلام شده بود توانسته بود در بازگشت به آمریکا با تبلیغ اسلام و تشیع ۷۰ نفر را شیعه کند و برای گسترش فعالیت های خود به دنبال تأسیس یک خیریه به منظور کمک به مسلمانان برای سفر به ایران و زیارت ائمه بود.

فهیم دانش ادامه داد: تولید مستند از این افراد می تواند گفتمان دینی و انقلابی ایران را به دنیا معرفی و بسیاری از اتهاماتی که رسانه های معاند به ایران و اسلام می زنند را خنثی کند بنابراین ما حاضریم در این زمینه با حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها همکاری داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha