پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید نصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌هایی داریم که از ۱۲ سال مانده‌اند و اگر به همین شکل ادامه پیدا کند، با اعتبارات قطره‌چکانی سد تنگ سرخ تا ۳۰ سال دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی در نشست استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تشریح سفر اخیر هیئت بلندمرتبه وزارت کار به استان اظهار کرد: تشکر از وزیر و معاونین به دلیل این سفر داریم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تصمیمات ارزشمندی گرفته شده که از استاندار و نمایندگان استان به دلیل فراهم کردن مقدمات این سفر قدردانی می‌کنیم. هیئت خوبی به استان آمد و تصمیمات ارزنده‌ای برای استان گرفته شد.

وی با بیان این که اخبار این سفر بازتاب بسیار گسترده و امیدوار کننده‌ای در استان برای مردم داشت، یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته خدمات بیشتری از سوی دولتمردان است، چرا که ظرفیت‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: استان محرومیت‌های فراوانی دارد و توقع داریم با همت عالی وزارت کار و مجموعه این سفر برکاتی برای استان داشته باشد. 

وی افزود: مردم از ما سؤال می‌کنند و نتیجه می‌خواهند، لذا باید از تریبون نماز جمعه وعده درست به مردم داد و وعده‌ عملی از این سفر به مردم داده شود. باید کاری انجام شود تا بتوان از این سفر دفاع کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مصوبات سفر باید اولویت‌بندی شود، یادآور شد: در جاهایی از استان سال‌ها پیش توسط برخی مسئولان کشوری کلنگ‌زنی شده، اما خاطرات خوبی مردم از این کلنگ‌زنی‌ها ندارند. 

وی با بیان این که برخی سرمایه‌گذاران در استان کارهایی کرده‌اند و ما هم بنا به وظیفه خود تشویق کرده‌ایم، یادآور شد: به آن‌ها گفته‌ایم که علاوه بر سرمایه‌گذاری مردم را امیدوار می‌کنید که این طلسم در استان شکسته شود. 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از بی‌مهری‌ها به استان، گفت: هر مسئولی به این استان آمد و برگشت، پشت سر خود را هم نگاه نکرد.

حسینی از وزیر کار خواست دستورات ویژه‌ای برای اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت بلندمرتبه کار به استان داده شود.

وی با تقدیر از خدمات استاندار، گفت: استاندار پای کار است و توجه به اولویت‌ها دارد و اگر همین روند تا دو سه سال دیگر ادامه پیدا کنند، برای استان در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: باید برای سرمایه‌گذاران استان مشوق‌های خاصی در نظر گرفته شود. طرح‌هایی داریم که از ۱۲ سال پیش مانده‌اند و اگر به همین شکل ادامه پیدا کند، با اعتبارات قطره‌چکانی سد تنگ سرخ تا ۳۰ سال دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha