سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شهید حجت الاسلام آقاجانی

مسئول بسیج صدا وسیمای مرکز قزوین از پخش نمایش رادیویی با موضوع زندگی شهید حجت الاسلام آقاجانی خبر داد.

علی رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانی حوزه علمیه قزوین گفت: روحانیت همیشه در کنار مردم بوده و در سختی ها و ناملایمات مردم تنها نگذاشته است و در دوران جنگ تحمیلی نیز این نقش مهم و بزرگ را در کنار نقش اصلی که هدایت و راهبری جامعه است در هم آمیخت و با حضور در جبهه های جنگ نه تنها به هدایت رزمندگان در زمینه های دینی و اعتقادی پرداخته بلکه حضوری جدّی در میدان نبرد نیز داشته است.

 مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: روحانیت از اقشاری است که بیشترین تعداد حضور در جبهه های جنگ را دارد که نمونه آن شهید طلبه حجت الاسلام جمشید آقاجانی که از حوزه علمیه قزوین رهسپار جبهه های حق علیه باطل شد و به شهادت رسید.

رحیمی ادامه داد: نمایش رادیویی با نگاهی به زندگی شهید گرانقدر دفاع مقدس حجت الاسلام شهید جمشید آقاجانی از رادیو قزوین پخش می شود.

وی اظهار کرد: در مراحل ضبط این اثر، تنها فرزند این شهید گرانقدر سرکار خانم مرضیه آقاجانی نیز در استودیو رادیو حضور پیدا کرد و از نزدیک شاهد ضبط این نمایش رادیویی بود.

یادآوری می شود، شهید حجت الاسلام جمشید آقا جانی متولد شهر نرجه تاکستان است که در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر مطهر ایشان سرانجام پس از ۳۴ سال در تاریخ ۱۳۹۶ به کشور بازگشت و در گلزار شهدای نرجه به خاک سپرده شد.

نمایش رادیویی «بابا دورت بگردم» به نویسندگی و تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا به زودی از صدای مرکز قزوین پخش می شود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha