چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرکز اسلامی در بیرمنگام برای واکسیناسیون پیش‌قدم شد

حوزه/ مرکز اسلامی العباس در بالسال هیث در بیرمنگام، پیش قدم شده تا افراد آسیب‌پذیر جامعه زودتر واکسینه شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از birminghammail، مرکز اسلامی العباس در بالسال هیث واقع در بیرمنگام انگلستان، برای انجام واکسیناسیون ویروس کرونا پیش قدم شده تا اطمینان حاصل کند افرادی که در نزدیکی این مسجد زندگی می‌کنند به همراه خانواده‌هایشان واکسن بزنند تا بتوانند مشاغل‌شان را در امنیت باز کنند.

این مرکز اسلامی، از مسجد برجسته بیرمنگام، در سالن اجتماعات خود یک مرکز واکسیناسیون راه اندازی می‌کند و ابراز امیدواری کرده که دیگر ادیان و مذاهب نیز از این روند پیروی کنند.

مرکز روز پنجشنبه رسماً افتتاح می‌شود. این گزینه در کنار مراکز پزشک عمومی، بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون دسته جمعی، گزینه متفاوتی را برای مردم محلی فراهم می‌سازد.

ویزیت‌ها می‌تواند به صورت آنلاین انجام شود و برای همه گروه‌های آسیب پذیر که اکنون واکسیناسیون آن‌ها در بریتانیا در اولویت قرار دارد (از جمله افراد بالای ۷۰ سال ، کارکنان بهداشت و مراقبت و افرادی که از نظر بالینی بسیار آسیب پذیر هستند ) آزاد است.

حیدر هدا ، معتمد مسجد گفت که کمیته رهبری محل برگزاری ، با راهنمایی کارشناسان پزشکی ، مشتاقانه نقش خود را در حمایت از جامعه و جامعه محلی ایفا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha