جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قاسم شریفی کلاریجانی - سمنان

حوزه/ استاندار سمنان، طی حکمی قاسم شریفی کلاریجانی را به‌عنوان مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان طی حکمی قاسم شریفی کلاریجانی را به‌عنوان مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب شریفی آمده است: نظر به‌مراتب تعهد، سوابق، تجربه و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی منصوب می‌شوید.

در ادامه آمده است: برقراری تعاملات و ارتباطات لازم بین واحدهای استانی در جهت تسریع در انجام وظایف محوله، برقراری ارتباط با مدیریت‌های داخلی استانداری و انجام هماهنگی‌های لازم در جهت ایجاد وحدت رویه، تنظیم دیدار با مقامات کشوری و لشکری و زمینه‌سازی لازم در جهت برنامه‌ریزی، برقراری ارتباط و تعامل پویا و کارآمد با دفاتر وزارتی ستاد وزارت کشور و هماهنگی و نظارت بر فعالیت دفتر از جمله اموری است که انتظار دارد، نسبت به آن تلاش و اهتمام ورزید.

استاندار سمنان عنوان کرد: توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است تا پیش از انتصاب شریفی در این سمت ، علی معینی دانشمندی عهده دار این مسئولیت بوده و قاسم شریفی نیز مسئولیت مدیر کلی دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان را بر عهده داشت.‌

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • س ع IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    بیمه ایران متاسفانه پروتکل کرونایی رو رعایت نمی کنه مثال روز سه‌شنبه تعطیل رسمی هستش میگه بجاش تو هفته یک روز بیشتر باید بیاین با این شرایط کرونایی لطفا پیگیری کنید