چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست

حوزه/ نشست علمی مجازی «روش‌شناسی استاد مصباح یزدی در پاسخ به شبهات» از سوی مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست علمی مجازی «روش‌شناسی استاد مصباح یزدی در پاسخ به شبهات» از سوی مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌ شود.

یکی از ویژگی‌های بارز مرحوم آیت الله مصباح یزدی نیز، پاسخگویی به شبهات روز بوده است که شایسته است مورد بررسی قرار گرفته و روش ویژه ایشان در پاسخگویی به شبهات به نسل‌های بعد منتقل شود.
در همین راستا، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه، با مشارکت انجمن معرفت شناسی حوزه، نشست علمی مجازی «روش شناسی مرحوم آیت الله مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات» را برگزار می‌کند.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین شریفی، دانشیار مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی رئیس انجمن معرفت شناسی به بررسی روش ویژه علامه مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات پرداخته و امتیازات و ویژگی‌های آن روش را معرفی می‌کنند.
خاطر نشان می شود: این نشست علمی مجازی پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۸ الی ۱۰ می باشد و  پخش زنده از طریق آپارات و اینستاگرام  از طریق لینک‌های زیر aparat.com/pasokhtvو instagram.com/pasokhtv خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha