جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه استان لرستان در خصوص نحوه برگزاری کلاس های درس و امنحانات طلاب تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در جلسه امروز شورای آموزش حوزه علمیه استان لرستان، در خصوص نحوه برگزاری کلاس های درس طلاب 13 مدرسه علمیه این استان تصمیم گیری و تبادل نظر شد.

دروس پایه های اول تا سوم و کلاس های کم جمعیت(کمتر از 15  نفر) پایه های چهارم تا دهم به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. برگزاری سایر کلاس ها به صورت حضوری یا مجازی بنابر تصمیم مدیر مدارس علمیه استان خواهد بود.

برگزاری کلاس هایی که اساتید بالای 65 سال دارند با موفقت استاد بوده و می تواند کلاس های درس در مدارس علمیه،مسجد، حسینیه و یا هر مکان دیگری که تردد در آن کم باشد، برگزار گردد.

همچنین برگزاری امتحانات سطح 1 و دروس غیر اصلی پایه های 7 تا 10 به مدارس واگذار شده و امتحانات در همه پایه ها و مقاطع مطابق با قانون جاری حوزه های علمیه از همه محدوده ها می باشد، لذا مدیران و معاونان آموزش مدارس باید با نظارت بر پیشرفت کمی و کیفی دروس نسبت به اطلاع رسانی و توجیه طلاب اقدمات لازم را انجام دهند. 

 نحوه برگزاری امتحانات پایان سال و امتحانات جبرانی تابستان (حضوری با مجازی ) با توجه به شرایط و وضعیت روند بیماری کرونا متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha