جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 شرکت غذایی سنگاپوری، ستون اصلی رشد خود را «غذای حلال» معرفی کرد

حوزه/ شرکت فریزر و نیو، یک شرکت تولید کننده محصولات غذایی و نوشیدنی سنگاپوری اعلام کرد که ستون رشد و توسعه جدید خود را سرمایه‌گذاری بر روی «غذای حلال» قرار خواهد داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thesundaily، شرکت مواد غذایی و نوشیدنی فریزر و نیو، که تولید کننده غذا و نوشیدنی‌های سنگاپوری در منطقه اعلام کرد که از این پس ستون اصلی رشد خود را «غذای حلال» قرار خواهد داد.

 رویه سرمایه‌گذاری جدید قرار است باعث شود تا این شرکت بتواند یک مارک تجاری خانگی مالزیایی را به سبد محصولات مارک های معروف گروه اضافه کند.

لیم یوهو مدیرعامل شرکت فریزر و نیو گفت: گروه به طور مداوم در حال بررسی راه‌هایی برای «توسعه مجدد تجارت خود از طریق رشد ارگانیک و هم‌افزایی تجاری برای اطمینان از آینده پایدارتر است.

وی افزود: آخرین سرمایه‌گذاری ما به عنوان بستری برای گسترش بخش‌های غذایی حلال‌تر و پاسخگویی به تقاضای روزافزون محصولات غذایی آماده و ارائه خواهد شد. با قابلیت‌های قوی تحقیق و توسعه ، اطمینان داریم که خریدهای جدید به ما کمک خواهد کرد تا دسته‌های غذایی حلال خود را رشد دهیم ، پیشنهادات خود را تکمیل کنیم ، محصولات نوآورانه تری معرفی کنیم و در طولانی مدت حاشیه سود خود را افزایش دهیم.

این شرکت همچنین اخیرا با افتتاح یک مرکز تحقیق در کوالالامپور، گزینه‌های بیشتری در میان مصرف‌کنندگان حلال ارائه داده است و به نظر می‌رسد مدیران آن قصد دارند تا دامنه فعالیت‌های خود را در میان مشتریان مسلمان توسعه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha