پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: علت رفتار اخیر برخی عمله های غرب در کشور، با هدف شکستن فصل الخطاب بودن رهبری حکیم، در راستای تضعیف ولایت و خواست عملی استکبار است.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه فصل الخطاب بودن بیانات رهبری موجبات نگرانی عمله های جریان غربگرا را در ایران اسلامی بوجود آورده، اظهار داشت: رمز پیشرفت و ادامه مسیر در دنیای پر آشوب فتنه ها، به برکت رهبری داهیانه ولایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: برخورداری امت اسلام، خصوصا ایران اسلامی از علمای ربانی و در بیش از 40 سال از عمر پر برکت نظام اسلامی، با رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب، تمام محاسبات دشمنان قسم خورده را به هم ریخته است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: فحوای برخی آیات در خصوص تبعیت از ولایت و امامت، به خوبی نشان می دهد که نقش رهبری جامعه، مردم را به صلاح و حکومت را سامان داده، از طرفی راه نفوذ و ابراز وجود دشمنان را می بندد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: مسئولین در جمهوری اسلامی هرگاه در برنامه ریزی، تصمیم گیری و مواجهه با جبهه کفر و نفاق، اطاعت محض از فرامین امامین انقلاب را نصب العین خود قرار دادند، شاهد سر افرازی، پیشرفت عزتمندانه و امنیت روانی جامعه بودیم.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: وجود نعمت ولایت در عرصه تحولات بین الملل، در چندین دهه اخیر خواب راحت را از چشمان نظام سلطه و سرمایه داران زالو صفت و غاصبان سرزمین فلسطین ربوده، و خواب عمله های جریان غربگرا در داخل را آشفته کرده است.

وی در پایان گفت: جریان مشکوکی که در ماه های اخیر در فضای رسانه بدنبال آنند که تا هرچیزی که رهبری فرزانه گفت را مورد مخالفت قرار دهند، هدف غایی آنان تضعیف جایگاه ولایت و رهبری در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ج رحیمی IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    انصافا با شور و روحیه انقلابی در میدان است.