جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم، از مجلس و قوه قضائیه با ورود جدی اجازه ندهند مردم در سختی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، ظهر امروز در جمع مردم نمازگزار مسجد جامع بویین زهرا با اشاره به برگزاری رزمایش نیروهای مسلح، گفت: نمایش قدرت سپا و ارتش جمهوری اسلامی دشمنان را هراسان و دوستان را امیدوارتر کرد.

وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران و گام برداشتن در مسیر فرامین رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و تبعیت از ولایت فقیه در مسیر پیشرفت گام بر می دارد.

امام جمعه بویین زهرا با بیان این که امروز با وجود تمامی تحریم ها و تهدیدات دشمنان، شاهد رشد سریع علمی کشور هستیم، اظهار کرد: اقتدار دفاعی  کشور به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است.

امام جمعه شهر محمدیه در ادامه با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم، از مجلس و قوه قضائیه با ورود جدی اجازه ندهند مردم در سختی قرار بگیرند.

وی به انتخاب رئیس جمهور آمریکا  هم اشاره و عنوان کرد: اولین چالش پیش روی جو بایدن خود اوست که معلوم نیست بتواند با ۸۰ سال سن و وجود بیماری های گوناگون جسمی، دولت چهار ساله را به پایان برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha