جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهرستان بویین زهرا

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی نعمتی ارزشمند است که خداوند متعال در اختیار مسئولان قرار داده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی عصر امروزدر دیدار با  دکتر رخشانی مهر معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و همچنین نماینده شهرستان بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به جامعه در راستای هموارسازی سازی شرایط آموزش برای عموم، گفت: فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی نعمتی ارزشمند است که خداوند متعال در اختیار مسئولان قرار داده است، لذا باید این نعمت بزرگ قدر دانسه شود و از این موهبت الهی به نحو احسن در راستای خدمت به جامعه استفاده شود.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و بازکردن گره مشکلات آنان، تنها سرمایه انسان و یک فرصت استنثنایی است و باید از لحظه به لحظه آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: مسئولان باید زمینه ارتقای شرایط اقتصادی و معیشتی آحاد جامعه به خصوص مستضعفان را فراهم کنند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: مردم ولایتمدار از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی همواره گوش به فرمان ولی فقیه و حامی و پشتیبان آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب بوده اند، بنابراین می طلبد مسئولان نیز با خدمتگزاری شبانه روزی عشق و علاقه مردم به آرمان های انقلاب را ارج نهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha