جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامت سوال

حوزه/ چرا مسئولی که دوران مسئولیت او به هر دلیلی به پایان رسیده، نباید پاسخگوی عملکرد خود باشد؟ چرا او سیلی نخورد؟ چرا فقط کارگر و کارمند و طلبه و دانشجو و... سیلی ها را تحمل کنند؟

خبرگزاری حوزه | سیلی زد یا نزد؟ یکی می گوید فلان نماینده مجلس به سرباز سیلی زد؛ دیگری می گوید نزد؛ خودش می گوید هل دادم؛ سرباز می گوید سیلی زد؛ همه این گفت و شنودها را به قانون واگذار می کنیم و امیدواریم برخوردی قاطع همراه با عدالت از مسئولان ذیربط مشاهده کنیم تا دیگر شاهد این موضوعات در جمهوری اسلامی ایران نباشیم؛ اما یک سؤال!!

در کنار زشت بودن زدن سیلی به دیگران که باید در جای خودش بررسی شود، یک سیلی بدتر است یا هزار سیلی؟!

اگر ما حاکم این جامعه باشیم و بخواهیم یکی از این دو موضوع را در اولویت بررسی قرار دهیم، کدام یک را در صدر اولویت ها قرار می دهیم؟ چه زمانی باید به پرونده مسئولان بی عرضه که مسبب هزاران سیلی نواخته شده بر گوش مردم عزیز ایران اسلامی هستند، رسیدگی شود؟

آیا پرونده فلان مسئولی که توانایی مدیریت ندارد و باعث می شود کارگر این جامعه با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارد، نباید بررسی شود؟ اصلا آن مسئول خبر از قیمت اقلام و اجناس مورد نیاز مردم دارد؟

راستی ما چند کارگر در این جامعه داریم که صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند؟ چند کارمند در این مملکت داریم که دخل و خرج شان با هم تطابقی ندارد و ناراحت و نگران از وضع موجودند؟ چند طلبه و روحانی در این کشور داریم که شهریه ناچیز آنان حتی به وسط ماه هم نرسیده و غیر از اینکه با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند، فحش کم کاری مسئولان بی عرضه و نالایق را هم می خورند و تحمل می کنند؟

آیا زمان آن فرا نرسیده است که فکری برای مسئولان نالایق کنیم؟ آیا زمان آن فرا نرسیده که حاشیه امن آقایان مدیر نامدیر و نالایق را خراب کرده و تمبر پاسخگویی را بر پیشانی آنان بچسبانیم؟

چرا مسئولی که دوران مسئولیتش به هر دلیلی به پایان رسیده، نباید پاسخگوی عملکرد خود باشد؟ چرا او سیلی نخورد؟ چرا فقط کارگر و کارمند و طلبه و دانشجو و ... سیلی ها را تحمل کنند؟

اگر در گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم که البته از آن خوشحال و خشنود هم هستیم و خود را پشتیبان این نظام، انقلاب و رهبر فرزانه آن می دانیم، بیاییم انقلابی در پاسخگویی مسئولان ایجاد کنیم و البته که این کار شدنی است؛ اما نیازمند عزم، اراده، روحیه و پشتکار انقلابی است.

محمد عربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام - خبرگزاری حوزه کمپین پاسخگویی مسئولان را راه اندازی کند - با تشکر