پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های فارس

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های فارس گفت: یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار فرهنگی آیت الله مصباح یزدی دوره طرح ولایت است که به صورت ویژه به منظور ارتقای مباحث عقیدتی و مباحث فرهنگی در دانشگاه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام حمید مقامی، امروز در جلسه ستاد استانی اندیشه های بنیادین در حوزه علمیه فارس، در خصوص طرح ولایت اظهار کرد:  این طرح امروز به یک برنامه کلی و عملیاتی تبدیل شده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس با تصریح اینکه باید از ظرفیت دانشگاه در اجرای طرح ولایت استفاده کرد، افزود: استفاده از ظرفیت دانشگاه به این معنا است که کتب طرح ولایت را می توان در دانشگاه به عنوان دروس عملی معرفی کرد.

وی عنوان کرد: امروز ضرورت جوامع دانشگاهی و علمی بر این است با ایجاد یک ساختار آموزشی مناسب در تمامی دانشگاه های کشور اجرایی شود، زیرا در حال حاضر با راه اندازی مرکز مبلیغن و امور اساتید در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز این موضوع در حال فعالیت است.

حجت الاسلام مقامی با اشاره به برگزاری دوره معرفت افزایی اساتید، اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد طرح ولایت در کنار دیگر دوره های آموزشی برای جامع هدف در دانشگاه ها اجرا شود.

وی ویژگی‌های طرح ولایت را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار فرهنگی آیت الله مصباح یزدی دوره طرح ولایت است که به صورت ویژه  به منظور ارتقای مباحث عقیدتی و مباحث فرهنگی در دانشگاه اجرا می شود و اثر بخشی آن همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha