جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 941380
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
دولت بلژیک یک امام جماعت را اخراج کرد

حوزه/ بلژیک یک امام جماعت ترک‌تبار در شمال این کشور را به جرم نظرات ضدهمجنس‌گرایی در شبکه‌های اجتماعی به ویژه فیس بوک اخراج کرده و به وی ۳۰ روز فرصت داده شده که این کشور را ترک کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از dawn، دولت بلژیک روز پنجشنبه یک امام جماعت ترک تبار را به خاطر نظرات ضدهمجنس‌گرایی در شبکه‌های اجتماعی، اخراج کرد.

مقامات دولتی اعلام کردند که درخواست تجدید اجازه اقامت این امام جماعت را که در مسجدی در شمال بلژیک مشغول به کار بود رد کردند و به او ۳۰ روز مهلت دادند که این کشور را ترک کند.

وزیر مهاجرت بلژیک گفت: به عنوان یک امام جماعت باید الگو باشید، مخصوصاً اگر به شما حق کار در بلژیک داده شده باشد. هرکسی که از احترام به ارزش‌های ما امتناع ورزد ، باید عواقب آن را متحمل شود.  

وی گفت که این تصمیم ماه گذشته گرفته شده و پس از اینکه مقامات مهاجرت با امام جماعت در هفته گذشته صحبت کرده‌اند تایید شده است و قابل فرجام‌خواهی است.

در بیانیه دولت آمده است که امام جماعت که نام وی اعلام نشده است، پیام‌های نفرت‌انگیزی علیه «جامعه دگرباشان جنسی» (همجنس‌گرایان) به ویژه در فیس بوک منتشر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha