پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسمه تعالی

دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

(امام خامنه ای)

دهه فجر یادآور نجات ملت بزرگ ایران از چنگال استکبار و تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‌ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ندای استقلال و آزادی را در گوش جهانیان طنین افکند.

ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی در طول چهل و دو سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی علی رغم انواع تهدیدها و تحریم ها با تمام توان خود در برابر استکبار از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و بعد از این هم هرچشم طمعی را  کور خواهدکرد.

در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی، ملت ایران آماده می‌شود برگ زرین دیگری از دفتر پر افتخار تاریخ انقلاب را ورق بزند. و موفقیت جوانان و دانشمندان ایرانی در دستیابی به دانش تولید واکسن کرونا و مهار این ویروس را جشن بگیرد.

سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان کردستان  نیز با گرامی‌داشت و تبریک این ایام، آحاد ملت را به شرکت در ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب دعوت می‌کند و تجدید پیمان ناگسستنی خود را با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب (ره) و مقام معظم رهبری به جهانیان اعلام خواهیم کرد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان کردستان 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha