پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیرضا حقانی مدیر روابط عمومی نشر هاجر

حوزه/ با پایان یافتن نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قریب به ۱۵۰۰ سفارش جزئی و کلی در غرفه مجازی مرکز نشر هاجر (ناشر تخصصی زن و خانواده) صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدیر روابط عمومی مرکز نشر هاجر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور و تحت الشعاع قرار دادن بسیار از مشاغل، باید گفت که کرونا علی رغم همه پلیدی که دارد ظرفیت های تازه ای را بویژه در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خلق کرد.

حجت الاسلام  علیرضا حقانی ادامه داد: یکی از این ظرفیت ها ساخت و تجهیز زیرساخت های نرم افزاری در بسیاری از مشاغل بود کما اینکه مرکز نشر هاجر(ناشر تخصصی زن و خانواده) با توجه به همراهی با فناوری های نوین پیش از این نیز دارای شبکه فروش اینترنتی کتب و منشورات متنوع خود بود و راه اندازی این کارزار(نمایشگاه مجازی کتاب تهران) محک دوباره ای به زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری سامانه فروش اینترنتی این مرکز نشر زد.

وی حضور قریب به ۵ هزار نفری عموم مردم به سامانه فروش دیجیتالی کتب مرکز نشر هاجر و ثبت ۱۵۰۰ سفارش خرید جزئی و کلی منشورات این مرکز را نوید بخش تحولی عظیم در عرصه فروش دیجیتالی و عرصه اینترنتی منشورات این مرکز توصیف کرد.

حجت الاسلام حقانی با اشاره به بیشترین موضوع کتاب سفارش داده شده، گفت: از آنجا که ما مرکز تخصصی کتب زن و خانواده هستیم و با توجه به سهم گسترده مؤلفان و نویسندگان خانم در تولید آثار فاخر؛ موضوعات «سبک زندگی اسلامی»، «نظام خانواده در اسلام»، «روانشناسی با موضوع خانواده»، «مهارت های زندگی»، «قرآن و نهج البلاغه با محوریت خانواده» و همچنین برخی از کتب درسی و آموزشی مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از آخرین منشورات این مرکز نشر به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

https://hajarpub.ir/

لازم به ذکر است، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با فروش یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۹۹ نسخه کتاب به ارزش ۶۴۰ میلیارد و ۲۵۸ میلیون و ۷۷ هزار و ۵۶۸ ریال به کار خود پایان داد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۲۲۳هزار و ۸۶۷ سفارش ثبت شده است که از این تعداد ۱۲۲هزار و ۴۵۸ سفارش ارسال شده و ۱۰۱هزار و ۴۰۹ سفارش در انتظار ارسال هستند. همچنین در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه، ۵۷۰هزار و ۸۲۹ بسته از طریق پست و ۲۷هزار و ۸۰۵ بسته از طریق خود ناشر ارسال شده است.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن‌ماه آغاز شد و دهم بهمن به کار خود پایان داد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha