یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس

حوزه/ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اشلامی تصریح کرد: دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم و بیان مشکلات توسط شهروندان باعث اتحاد و دلگرمی بین مردم و مسئولان می شود و می توان گوش شنوایی برای شنیدن درد، دردمندان بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با تبریک آغاز ایام الله دهه فجرو  چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: طبق فرمایشات امام خمینی( ره)انقلاب اسلامی انفجار نور بود .

وی به غلبه نور بر ظلمت اشاره نمود و گفت: تمامی توظئه ها یی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این چهل سال صورت گرفته، نتیجه تجلی نور بر ظلمت است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس به ترور مفاخر ایرانی مانند شهید سلیمانی و فخری زاده اشاره کرد و ادامه داد: ظلمت، حق و نورانیت را برنمی تابد و همانگونه که خداوند در قرآن کریم فرموده است« این نور به سرانجام و نتیجه خواهد رسید.»

وی تشریح کرد: همواره در طول دوران چهل ساله انقلاب اسلامی که امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی آن را جشن می گیریم، کماکان مشکلات و سختی هایی از جمله گرانی و تورم وجود دارد که به یاری خداوند این گردنه های سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با توجه به این مطلب که انقلاب برخاسته از متن مردم بود و دستاوردهای فراوانی به همراه داشت، افزود: گفتگوی مسئولان و دیدارهای چهره به چهره با مردم مناطق و محلات مختلف از جمله این دستاوردهاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم و بیان مشکلات توسط شهروندان باعث اتحاد و دلگرمی بین مردم و مسئولان می شود و می توان گوش شنوایی برای شنیدن درد، دردمندان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha