جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه محمدیه

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: ظلم‌ستیزی و استقلال طلبی پیام‌های اصلی انقلاب اسلامی است و ملت‌های آزاده با الگوگیری از مردم ایران علیه ظلم قیام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، صبح  امروز دردومین روز از گرامیداشت ا یام الله دهه مبارکه فجرو  و در دیدار با جمعی از مسئولین شهرمحمدیه که در سالن اجتماعات  ساختمان دارالقرآن این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: دهه فجر یادآور رشادت ها و جانفشانی همه اقشار مختلف مردم و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با جنگ تحمیلی، تحریم و ترور شخصیت‌ها درصدد آسیب رساندن به نظام بوده و هستند، اما با هدایت رهبری و بصیرت مردم از سختی‌ها عبور کرده‌ایم.

امام جمعه محمدیه ادامه داد: در  ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی، دشمنان همواره تحقیر و سرخورده شده‌اند و ملت ایران سربلند و سرافراز بوده‌ است.

وی اظهار کرد: مردم عزیز در سال‌های متمادی و مختلف از عمر انقلاب ثابت کردند در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و امام ایستادگی خواهند کرد و هرگز میدان را به نفع دشمن خالی نمی‌کنند.

امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد: امام خمینی (ره) منادی توحید بود و با وحدت و همدلی ملت ایران توانست رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون نماید و انقلاب را به ثمر برساند و تحت زعامت مقام معظم رهبری با قدرت هرچه تمام‌تر به مسیر خود ادامه دهد.

امام جمعه شهر محمدیه گفت: ظلم‌ستیزی و استقلال طلبی پیام‌ اصلی انقلاب اسلامی است و باید ملت‌های آزاده با الگوگیری از انقلاب اسلامی علیه ظلم قیام کنند.

 انتهای پیام /
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha