جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: بیان توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شاخص‌های مختلف از طریق هنر در برنامه‌های اجرایی دهه فجر، بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان تأثیر گذارتر و ماندگارتر است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در جمع مسئولین شهرستان بویین زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: دهه فجر بیانگر ۴۲ سال درایت هوشمندانه مردم مقاوم ایران اسلامی و رهبری حکیمانه ولایت امرمسلمین در مقابل تبلیغات دشمن، مجاهدت و جانبازی در عرصه‌های ایمان و شهادت و تلاش در راه تحقق تمدن اسلامی و تجلی استعدادها، درخشش نبوغ ایرانیان در قله‌های بلند علم، اخلاق، جهاد، برای تعالی و خدمت به آرمان‌های بشریت است.

وی خاطرنشان کرد: باید با اتکا بر اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و منویات هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب به‌منظور پاسداری از خون شهدا همه تلاش خود را به‌کار گرفت.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی و مخصوصاً تلاش‌های دشمنان در مذاکرات اخیر هسته‌ای و تحریم‌ها باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌خوبی برای مردم تبیین کنیم

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد: بیان توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شاخص‌های مختلف از طریق هنر در برنامه‌های اجرایی دهه فجر، بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان تأثیر گذارتر و ماندگارتر است.

 وی اظهارکرد:. جریان انقلاب از سال ۴٢ به رهبری امام (ره) شروع شد و در سال ۵٧ پیروز شد و این انقلاب مبتنی بر نگاه و گفتمان دینی و اسلامی است که نباید آرمان‌ها و ارزش‌های آن فراموش شود. 

بعد از پایان این مراسم ،حجت الاسلام رضوانی به همراه فرمانده سپاه شهر محمدیه و مسئولین این شهر، با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمانهای والای شهدا تجدید میثاق کردند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha