جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار فعالین فرهنگی شهرستان سمنان با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان

حوزه/ حجت الاسلام عبداللهی گفت: مهم ترین ضرورت امروز جبهه انقلاب وحدت و همدلی و جلوگیری از وادادگی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام عباس عبداللهی، در دیدار فعالان فرهنگی شهرستان سمنان با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اظهار داشت: مهم ترین ضرورت امروز جبهه انقلاب وحدت و همدلی و جلوگیری از وادادگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر ضرورت کمک برای پیاده سازی موازین و رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بطن جامعه، تصریح کرد: اگر جبهه انقلاب می خواهد امام خامنه ای (مدظله العالی) را کمک کند ابتدا باید از خودش شروع کند و آن چیزی که می خواهیم در دیگران شکل بگیرد ابتدا باید در خودمان شکل بدهیم.

وی با بیان اینکه باید در مدار شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی به انقلاب اسلامی و جامعه کمک کنیم، افزود: حاج قاسم چند ویژگی داشت و یکی از ویژگی های مهم ایشان این بود که چون در مسائل مدیریتی، اهل رعایت موازین شرعی و دینی بود؛ یعنی مصداق اینکه سوء ظن به خود و حسن ظن به دیگران بود، توانست موفق باشد.

حجت الاسلام عبداللهی با دعوت از جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی این استان به منظور کمک و یاری رساندن به اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در راستای اهداف و مسیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی خانه جوانان و فعالان فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha