پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام زهرایی

 حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: خانواده کوچکترین نهاد اجتماعی است و مهمترین رکن استحکام و پایداری خانواده ها در جامعه اسلامی زنان هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، امروز در جمع خواهران موسسه آموزش عالی کوثر قزوین، گفت: حضرت زهرا(س) به خاطر اینکه نهال نوپای اسلام، ریشه بدواند و در موقعیت های اجتماعی و در دفاع از جایگاه امامت و ولایت، پیشگام و علمدار شد.

وی خاطرنشان کرد: سیره رفتاری و شیوه زندگی شخصی «حضرت فاطمه زهرا (س)» بیانگر نمونه بودن این بانوی بزرگوار اسلام است.

حجت الاسلام زهرایی، به نقش مهم زن وخانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد:  در کانون گرم خانواده هیچ چیز جای محبت مادر را پر نخواهد کرد و این جاست که تاثیر نقش مادر در کانون خانواده را لمس می کنیم.

وی با استناد به آیه ۲۱ سوره مبارکه روم، بیان کرد: خدای  متعال با ازدواج دختر و پسر، دو هدیه  ویژه مودت و محبت همراه با ابراز شوق می دهد که قابلیت دارد آن ها را با هم نگه دارد و به رفع نیاز همسران کمک کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: مودت و محبت در کنار هم یک جذبه و کششی قرار می دهد که بتوان برنامه های زندگی را اجرا کرد، ولی برای باقی ماندن آن، پیش نیازهایی لازم است.

حجت الاسلام زهرایی بیان کرد:  یکی از افتخارات زنان در نظام جمهوری اسلامی تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی، دوشادوش مردان است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha