جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تقدیر مدیر حوزه علمیه بهار از مادران شهدا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری گفت: مسئولیت و جایگاهی که مادران و همسران شهدا دارند کمتر از شهدا نیست و این عزیزان با رسالت زینبی، از ارزش‌های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، مدیر، معاون تهذیب و تعدادی از طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهاری با حضور در منزل شهید داود دهقان، ضمن تقدیر از مادر این شهید گرانقدر به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

حجت الاسلام زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند «مردان از دامن زنان به معراج می‌روند و زنان می‌توانند غیرت و شجاعت را به فرزندان خود آموزش دهند تا رسالت دینی و الهی خود را به انجام برسانند» موضوعی که در دوران دفاع مقدس و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی شاهد نقش ارزنده زنان در این عرصه بودیم.

وی افزود: مسئولیت و جایگاهی که مادران و همسران شهدا دارند کمتر از شهدا نیست و این عزیزان با رسالت زینبی، از ارزش‌های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری با اشاره به اینکه نجابت خانواده‌های شهداء بویژه مادران و همسران شهدا قابل تقدیر است، گفت:  صبر، استقامت، شهامت و شجاعت مادران و همسران شهدا بود که باعث شد فرزندان برومند این کشور در چهار دهه گذشته  و در حال حاضر در خط مقدم نبرد با دشمنان حاضر شوند و اجازه ندهند کوچکترین دست درازی به سرزمین ایران و مردم آن صورت بگیرد.

گفتنی است، مادر شهید دهقان نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان تاکید و برای طلاب حوزه علمیه آیت الله بهاری، آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha