یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه / مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: حفاظت گفتار، اصل غافلگیری و توجیه بودن نیروها از مهمترین اصول حفاظتی و عامل پیروزی عملیات والفجر ۸ بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز،حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، اظهار داشت: حفاظت گفتار، اصل غافلگیری و توجیه بودن نیروها از مهمترین اصول حفاظتی و عامل پیروزی عملیات والفجر ۸ بود.

وی افزود: طرح ریزی و اجرای این عملیات کاری بسیار گسترده و دشوار بود به گونه ای که متفکرهای نظامی دنیا عبور از رودخانه وحشی اروند را غیرممکن می دانستند ولی رزمندگان با توکل به خدا و روحیه ی معنوی که داشتند توانستند این کار غیرممکن را انجام دهند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی ادامه داد: مجموعه سپاه به ‌دلیل نقش، جایگاه و رسالت خطیر و مهمی که در پاسداری از دستاوردهای انقلاب دارد، همواره مورد توجه و هجوم دشمنان انقلاب بوده و است، از این رو دشمنان از بدو تشکیل تلاش کردند بتوانند از درون و بیرون ضرباتی را به سپاه وارد کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است، اما هر زمانی که دشمنان در برابر این نظام الهی دست به اقدامی زده‌اند، با شکست مواجه و کاملاً علیه خودشان شده و این خواست و عنایت الهی و حضرت ولی عصر(عج) به این ملت و مردم بوده است. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان ساخت: دشمن برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی و فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان ورود کرد، اما ایستادگی ملت در برابر همۀ این توطئه‌ها، نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha