شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمود رجبی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: آیت الله مصباح یزدی الگویی برای استاد بسیجی است و همگان دیدند که ایشان در برابر هجمه های فرهنگی و دفاع از ارزش های دینی با تمام وجود به میدان آمدند و کار بسیجی هم همین است.

آیت الله محمود رجبی در گفتگو خبرگزاری حوزه، با تبریک دهه مبارک فجر و ایام الله ۲۲بهمن، با اشاره به نقش اساتید بسیجی در تداوم حوزه انقلابی و طلاب تراز انقلاب، گفت: بدون شک اساتید نقش بسیار برجسته ای در حوزه انقلابی و طلبه انقلابی دارند. اگر اساتید خودشان روحیه بسیجی و گفتار بسیجی داشته باشند، بیش از آنکه گفتارشان اثربگذارد، رفتار و منش آنان، شاگردان را با روحیه انقلابی بار می آورد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) افزود: استاد وظیفه دارد در کنار تعلیم به تربیت شاگرد هم توجه داشته باشد. وقتی استاد به تمام معنا و بسیجی وار فعالیت کند، این چنین کسی قطعا به فکر ابعاد عقیدتی و بصیرتی شاگرد خود خواهد بود، فکر و ذهن و عقیده این طلبه بسیجی را هم ارتقا خواهد داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه بیان داشت: وقتی استاد خود دارای منش و روحیه انقلابی باشد، همین امر سبب می شود در ابعاد عقیدتی، معرفتی، بصیرتی و تربیتی شاگردان تأثیرگذار باشد و آنها هم بسیجی تربیت شوند.

وی افزود: آیت الله مصباح هم الگویی برای استاد بسیجی است و همگان دیدند که ایشان در برابر هجمه های فرهنگی و دفاع از ارزش های دینی با تمام وجود به میدان آمدند و کار بسیجی هم همین است.

آیت الله رجبی گفت: آیت الله مصباح هم هر جا که احساس می کرد، ارزشهای دینی و الهی مورد هجمه و هجوم قرار می گیرد، با تمام توان به میدان می آمد و از همه ظرفیت ها برای مقابله استفاده می کرد و به همین دلیل بود که محبوبیتی در بین نیروهای انقلابی و بسیجی داشت و ایشان کسی بود که خود را برای دفاع  از انقلاب و آرمان های امامین انقلاب وقف کرده بود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، افزود: آیت الله مصباح یزدی بسیجی و استاد بسیجی به تمام معنا بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha