سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: انقلاب شکوهمند ما با وجود دشمنی های دشمنان قسم خورده، همچنان با صلابت، اقتدار و عزت به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز  در دیدار با جمعی از مسئولین شهرستان بویین زهرا که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: در شرایطی در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب قرار داریم که دشمن اوج تحریم ها را بر ما تحمیل کرده، اما به لطف خداوند و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، و پشتوانه ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی، در عرصه های مختلف پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم که باید همیشه شکرگزار نظام برآمده از خون شهدا باشیم.

وی ادامه داد: امروز کشور عزیز ما در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و دشمن این توانمندی، آزادی و استقلال را بر نمی تابد. دشمنان به بهانه انتقام از انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته، لحظه ای آرام ننشستند و در هر مقطعی از انقلاب، توطئه‌ای را طراحی کردند.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی با همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها و فراز و فرودها، در اوج اقتدار قرار دارد و اگر جوانان غیور و شهدا نبودند در چنین اقتداری نبودیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: در طول انقلاب تلاش کرده‌ایم تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و در این ۴۲ سال دستاوردهای ارزشمندی داشته‌ایم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha