جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر ارشاد دولت دهم

حوزه/وزیر ارشاد دولت دهم  گفت: انقلاب اسلامی به ایران و ایرانی عزت و بزرگی بخشید در حالی که در دوران سیاه نظام ستم شاهی شاهد عقب ماندگی این کشور در بسیاری از عرصه ها بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیدمحمد حسینی امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که با حضور مردم و مسئولان در ورزشگاه  سنندج برگزار شد، در سخنانی گفت: ملت ایران امروز با وجود وضعیت کرونایی بازهم شکوه و حماسه ای جاویدان خلق کردند.

وزیر ارشاد دولت دهم ادامه داد: این حضور پرشور مردم نشان از تبعیت و ولایت مداری ملت ایران از مقام معظم رهبری آرمان های امام راحل و شهدا دارد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی بیان کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با شعار خودباوری و اعتماد و اتکا به نفس در برابر ابرقدرتهای جهانی قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ایران و ایرانی عزت و بزرگی بخشید، در حالی که در دوران سیاه نظام ستم شاهی شاهد عقب ماندگی این کشور در بسیاری از عرصه ها بودیم.

وزیر ارشاد دولت دهم بیان داشت: امروز ایران اسلامی جزو ۱۰ قدرت برتر نظامی در جهان است و در بحث هسته ای نیز جایگاه هشتم را در اختیار داریم و در حوزه های  دیگر نیز در بین کشورهای جهان جایگاه های بسیاری ویزه و بالایی داریم.

جسینی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به قطب پزشکی و درمانی جهان تبدیل شده است، بیان کرد: امروز جوانان این مرز وبوم به جایگاهی رسیده اند که در کمترین فرصت و امکانات ۳ نوع واکسن کرونا تولید کردند که این یک رکورد جهانی است و این نشان می دهد که ایران یکی از قطب های تمدن نوین در جهان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha