پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه شهر محمدیه

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: ۲۲ بهمن تجلی اراده قوی یک ملت و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه های گوناگون و پایان سیطره رژیم استبداد ستم شاهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، ظهر امروز در حاشیه مراسم رژه موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر محمدیه، گفت: ایران در عصر پهلوی از هر نظر یک کشور وابسته به بیگانگان و تحت سیاست‌های قدرت‌های استکباری و در راس آن آمریکا بود و توانمندی‌های ملت ایران را تحقیر و مقدرات کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی در اختیار مستشاران آمریکایی و غربی قرار گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و عزم و ایمان ملت انقلاب ایران، طومار ۲۵۰۰ ساله رژیم منفور شاهنشاهی را درهم پیچید و یک نظام اسلامی، مستقل و پیشرو در جهان شکل گرفت.

وی ادامه داد: تحریم ها و محاصره های ظالمانه علیه انقلاب اسلامی همواره در طول سال های گذشته وجود داشته و آمریکا تا آنجا که توانسته انواع ظلم ها را به جمهوری اسلامی روا داشته و امروز به دلیل قدرت بنیان های اقتصادی ایران، آمریکا و اسرائیل نتوانسته اند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

وی اظهار کرد: ۲۲ بهمن روزی است که ملت ایران توانست بر استبداد و استعمار با اراده و تکیه بر ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) غلبه نماید و حکومت اسلامی را براساس مردم‌سالاری دینی را تشکیل دهد.

امام جمعه شهر محمدیه گفت: ۲۲ بهمن تجلی اراده یک ملت و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه های گوناگون و پایان سیطره  رژیم استبداد ستم شاهی، نماد وحدت، یکپارچگی و همبستگی ملت انقلابی ایران اسلامی و آزادی در مبارزه با ظلم و استبداد و استکبار است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha