جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشکل فراگیر سفیران هنر و رسانه

حوزه/ به همت اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران و با هدف حمایت از فعالیت هنری و رسانه بانوان طلبه و مبلغ تشکل فراگیر سفیران هنر و رسانه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ماندانا جلالی، مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه جمع کثیری از بانوان طلبه و مبلغ با فعالیت هنری و رسانه‌ای به ترویج و اشاعه مفاهیم اسلامی می‌پردازند گفت: اطلاع رسانی درست و به موقع یکی از نیازهای جدی طلاب هنرمند و فعال رسانه است که اجرای آن نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت و بر همین اساس کار ویژه تشکل فراگیر سفیران هنر و رسانه بر ایجاد شبکه ترویج و اطلاع رسانی فعالیت هنری و رسانه‌ای بانوان طلبه قرار گرفته است.


مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران هم افزایی و آشنایی بانوان طلبه و مبلغ با یکدیگر را یکی دیگر از اهداف تشکل سفیران هنر و رسانه دانست و ادامه داد: امیدواریم با فعالیت این تشکل بتوانیم زمینه آشنایی بیشتر طلاب با یکدیگر را فراهم کرده و به سمت تشکیل و ساماندهی بهتر گروه‌های تبلیغی حرکت کنیم.


جلالی گفت: آموزش و توانمندسازی بانوان طلبه و مبلغ در زمینه‌های مختلف تبلیغ یکی از وظایف اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران است و این اداره کل با نگاه تخصصی به مباحث هنری و رسانه‌ای، آموزش رشته‌های مختلف هنر و رسانه به طلاب را در دستور کار خود قرار داده است.


وی دیگر وظایف تشکل فراگیر سفیران هنر و رسانه حوزه‌های علمیه خواهران را جذب حداکثری طلاب به آموزش‌های هنری و رسانه‌ای و همچنین مشارکت بیشتر در فراخوان‌های تولید و انتشار دانست و افزود: اطلاع رسانی به هنگام دوره‌های مختلف آموزشی به طلاب توسط طلاب و همچنین ساماندهی بهتر فعالیت بانوان طلبه و مبلغ در تولید و انتشار آثار هنری و رسانه‌ای، از اهداف مهم در نظر گرفته شده برای این تشکل است.


ماندانا جلالی، مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل فراگیر سفیران هنر و رسانه حوزه‌های علمیه خواهران با حضور بانوان طلبه و مبلغ از استان‌های مختلف کشور راه اندازی شده و در حال توسعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha