شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زینب روشنی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک گفت: انتظار از یک زن تراز انقلاب اسلامی، تربیت نسلی است که بتواند در سال های متمادی انقلاب را به سر منزل مقصود برساند.

خانم زینب روشنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرصت نقش آفرینی زنان برای اعتلای کشور را به وجود آورد.

وی خاطر نشان کرد:  رسالت اصلی حوزه های علمیه، تبیین نقش مهم بانوان طلبه در تداوم انقلاب اسلامی و تربیت نسل آگاه و متدین است.

 مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک ادامه داد: نسل امروز جامعه اسلامی باید افتخارات گذشته را بشناسد، این شناخت باعث خودباوری در جوانان امروز و امید به آینده می شود.
 
 خانم روشنی تصریح کرد: همانگونه که زنان و بانوان در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت های زینب گونه از خود نشان دادند، در حال حاضر نیز با حضور در صحنه های مختلف، حمایت و پشتیبانی خود از ارزش های انقلاب اسلامی را اعلام می کنند.
 
 وی  با اشاره به سخن امام خمینی(ره) «زن انسان ساز است و قرآن هم انسان ساز است» بیان کرد: قرآن با کلام و آیات نورانی خود انسان ها را هدایت می کند و یک زن هم با توجه به ویژگی خاصی که خداوند به او داده، قابلیت تربیت انسان را دارد.
 
 مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک اظهار کرد: بانوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حفظ جایگاه واقعی خود و خودباوری و احیای ارزش ها و آموزه های قرآنی و اسلامی درباره زن، به فعالیت های وسیع در جامعه پرداختند. 
 
 خانم روشنی در پایان گفت: انتظار از یک زن و بانوی طلبه تراز انقلاب اسلامی، تربیت نسلی که بتواند در سال های متمادی انقلاب را به سر منزل مقصود برساند و برای این منظور باید فرزندانی مؤمن، متعهد و انقلابی تربیت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha