پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فقه و اصول اردکان

حوزه/ استاد حوزه خواهران اردکان گفت: زنان ولایتمدار باید در امر ازدیاد جمعیت گوش به فرمان رهبر بوده و با توکل بر خدا مشکلات را بهانه‌ای برای رفع این تکلیف قرار ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، خانم بتول السادات میرحسینی در نشستی که امروز در مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا سلام الله علیها اردکان برگزار شد، اظهار داشت: همت و امید بانوان تأثیر بسزایی در روند پیروزی انقلاب داشت.

وی با اشاره به مشکلات و شرایط اقتصادی  زمان پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: نیروی ایمان مجاهدان فی سبیل الله از جمله جامعه بانوان توانست بر همه مشکلات فائق آید و با فداکاری زنان مؤمن ثمره مجاهدت‌ها به بار بنشیند و سرانجام پیروزی نصیب ملت ایران شد.

استاد حوزه علمیه خواهران اردکان، با تأکید بر تداوم این فداکاری‌ها، نقش امروز بانوان را در پیشبرد انقلاب مهم خواند و تصریح کرد: زنان ولایتمدار باید در امر جمعیت گوش به فرمان رهبر بوده و با توکل بر خدا مشکلات را بهانه‌ای برای رفع این تکلیف قرار ندهند.

خانم میرحسینی با اشاره به آمار کاهش فرزند و تأثیر تبلیغات سوء گذشته برای فرهنگ سازی «فرزند کمتر زندگی بهتر»، خاطر نشان کرد: اکنون با هشدارهای رهبر معظم انقلاب برای افزایش جمعیت کشور، بانوان با جهاد فرزندآوری نقش اساسی در تداوم انقلاب اسلامی در این برهه حساس از انقلاب اسلامی دارند.

خانم میرحسینی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی تا امروز تأکید کرد: مادران متعهد با تربیت فرزندان مؤمن و  انقلابی می‌توانند دوشادوش مردان در حرکت نظام و انقلاب به اهداف عالی کمک کنند و ان شاءالله این نظام را به مرتبه‌ای متعالی و مطلوب برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha