یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضور نمایندگان آیت الله اعرافی در منزل پژوهشگر حوزوی

حوزه/ نمایندگان آیت الله اعرافی با حضور در منزل حجت الاسلام ایمان شکیبایی با وی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجج اسلام کارگر،مهدیان و آقای حسینی اطهر به نمایندگی از آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به دیدار حجت الاسلام ایمان شکیبایی از پژوهشگران علوم حدیث که دارای اثر علمی و از اساتید حدیث است و از طریق سامانه صفیر، پیام ارسال کرده بود رفتند و ضمن ابلاغ پیام مدیرحوزه های علمیه با وی گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام شکیبایی نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و تشکر از لطف و عنایت مدیر حوزه های علمیه، گفت: علت اصلی پیام من به آیت الله اعرافی؛ صرفاً قدردانی از صبر و استقامت وی بود و  تازه متوجه می شوم که امثال مدیرحوزه های علمیه در مقابل این حجم از انتقادها و قضاوت های نادرست کار بزرگی انجام می دهند که آنها را با تحمل و هدایت پشت سر می گذارند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    1 0
    سلام علیکم و خداقوت جناب استاد شکیبایی انصافاً عالم جوان مخلصی هستند که در راه دفاع از معارف نورانی قرآن کریم و روایات آل الله لحظه ای آرام و قرار ندارند. از خوش سلیقگی مدیریت محترم حوزه نیز سپاسگزاریم... قدر اینجور اساتید پرتلاش را بیش از پیش باید دانست.
  • رئوف IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 0
    سلام امام رضا(ع) فرمودند:من لم یشکرالمنعم من المخلوقین لم یشکرالله عزوجل اگر این تقدیر و تشکر همگانی بشود چقدر جامعه زیبا می شود واقعا این حرکت مدیر محترم حوزه برای همه ما درس عملی دارد؛ تصور کنید پدر از فرزند، فرزند از والدین، شوهراز همسر، معلم از دانش آموز، دانش آموز از معلم، مدیر از کارمند، کارمند از مدیر، مسئولین از مردم، مردم از مسئولین، روحانیون از مردم، مردم از روحانیون و.... چقدر زیبا می شود آن جامعه ای که اینگونه همه از یکدیگر تقدیر و تشکر کنند، جامعه به سمت رحمت و مهربانی و نزول برکات الهی خواهد رفت... به امید روزی که چنین اتفاقی همگانی بشود. یاحق