پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وبلاگ‌نویس آلمانی که 1 سال در پاکستان اقامت داشت، مسلمان شد

حوزه/ با حضور در اینستاگرام ، این وبلاگ‌نویس معروف عکسی از خود در دست گرفت که گواهی‌نامه‌ای از مدرسه اسلامی میامی را در دست داشت و در عنوان آن نوشت که او اسلام را پذیرفته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  yenisafak، یک وبلاگ نویس آلمانی که به شهرهای مختلف مسافرت می‌کند، پس از گذراندن یک سال در پاکستان، اسلام را پذیرفت

کریستین بتزمن ، وبلاگ نویس معروف و خلاق  که در اینترنت محتوای سفر تولید می‌کند، وقتی اعلام کرد پس از یک سال اقامت در پاکستان ، اسلام خود را پذیرفته است ، طرفداران خود را در شبکه های اجتماعی شوکه کرد.

با مراجعه به اینستاگرام ، بتزمن عکسی از خود منتشر شد که در آن گواهی‌نامه‌ای از مدرسه اسلامی میامی را در دست داشت و همراه با عنوان نوشت که او اسلام را پذیرفته است.

وی افزود: من این کانال را در دسامبر گذشته راه اندازی کردم و تقریباً ۱ سال را در پاکستان گذراندم. در این مدت با افراد باورنکردنی زیادی آشنا شدم و چیزهای زیادی درباره دین و سبک زندگی آموختم. در اروپا که بزرگ شده‌ام، کلمه اسلام همیشه با منفی‌نگری، جنگ و تروریسم مرتبط بود.

این وبلاگ نویس در ادامه گفت که بهترین دوستان دوران کودکی وی مسلمان هستند و اسلام را «دین صلح» خواند.

بتزمن افزود: بهترین دوستان دوران کودکی من مسلمان بودند و در اعماق وجود همه ما انسان هستیم. اسلام دین صلح است و من ارتباط عمیق‌تری را احساس کردم و این چیزی است که می‌خواهم آن را تجربه کن و عمیق‌تر در خودم به اکتشاف بپردازم.

بتزمن در حساب اینستاگرام خود نزدیک به ۲۵۰،۰۰۰ و در یوتیوب  بیش از ۴۵۰،۰۰۰ دنبال کننده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha