شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: افتخار ما مدیران و مسئولان نظام این است که بتوانیم قدم موثری در راه جلب رضایت خاندان مکرم شهدا و ایثارگران برداریم و در حد توان در تثبیت و ارتقاء مقام و منزلت و حل و فصل مشکلات آنان بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، به اتفاق یزدانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نورانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهدی‌شهر با سه تن از ایثارگران شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر به نام‌های جانباز ۷۰ درصد یعقوب کنده چی، والدین شهید علی حامدی و جانباز علی اکبر مومنیان  دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدارها، خانواده های ایثارگر از خدمت رسانی بنیاد و رسیدگی عزتمندانه مسئولان و مدیران به مسائل و مشکلات خانواده ها تشکر و قدردانی نموده و ضمن بازگو کردن خاطرات دوران دفاع مقدس، ضرورت تقویت و اعتلاء فرهنگ متعالی جهاد و مقاومت و بزرگداشت یاد و نام و سیره شهدا را خواستار شدند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، در این دیدارها، طی سخنانی ضمن ستایش روحیه فداکارانه و رشادت غرورآفرین رزمندگان و شهدای برومند ایران اسلامی اظهار کرد: شهدا افتخار و آبروی نظام اسلامی هستند و امنیت و عزت و استقلالی که داریم ثمره  بزرگواری و جانفشانی آن عزیزان است.

عبدالرضا عباسپور تصریح کرد: افتخار ما مدیران و مسئولان نظام این است که بتوانیم قدم مؤثری در راه جلب رضایت خاندان مکرم شهدا و ایثارگران برداریم و در حد توان در تثبیت و ارتقآء مقام و منزلت و حل و فصل مشکلات آنان بکوشیم.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha