پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معصومیه خواهران قم

حوزه/ معاون آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم گفت: ثبت‌نام متقاضیان مقاطع تکمیلی سطح سه در ۶ رشته و سطح چهار در پنج رشته در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همزمان با مدارس علمیه تحت پوشش مرکز مدیریت خواهران از ۲۵ بهمن آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

فاطمه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شروع ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان مقاطع تکمیلی سطح سه و چهار در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همزمان با مدارس علمیه تحت پوشش مرکز مدیریت خواهران از ۲۵ بهمن آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پذیرش مقطع عالی یعنی سطح سه- کارشناسی ارشد به شیوه حضوری تمام وقت در ۶ رشته مختلف صورت می‌گیرد افزود: تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، اخلاق و تربیت اسلامی،مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی و تربیت دینی کودک و نوجوان از جمله رشته‌های پذیرش سطح سه در این مؤسسه هستند.

معاون آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم تصریح کرد: این مؤسسه آموزش عالی حوزوی در میان مجموع مراکز وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران تنها مرکزی است که در حال ارائه ۶ رشته مختلف به صورت همزمان است.

 محمدی اضافه کرد: پذیرش مقطع تخصصی یعنی سطح چهار- دکتری نیز به شیوه حضوری تمام وقت در پنج رشته تحصیلی مختلف از جمله تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، کلام اسلامی،حکمت متعالیه و علوم و معارف قرآنی در این مؤسسه آموزش عالی حوزوی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سنجش داوطلبان از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی انجام می‌شود عنوان کرد: داوطلبانی که معدل بالای ۱۷ دارند از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند و دانشجویانی که مدرک رشته‌های مرتبط از دانشگاه امام صادق(ع)، جامعة المصطفی(ص) و مدرسه عالی شهید مطهری دارند می‌توانند در آزمون ورودی مؤسسه معصومیه خواهران قم شرکت داشته باشند.

معاون آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش به آدرس اینترنتی masoumiyeh.ir مراجعه کنند.

313/63

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha