پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غلامرضا موسوی

حوزه / یک تهیه‌کننده سینما گفت: فیلم دفاع مقدسی «یدو» به دلیل موضوع و ساختار خوب، یکی از آثار خوب جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر بود.

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه،درباره جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر گفت : به لحاظ اجرایی تصور من این است که جشنواره فیلم فجر در دوره سی‌ونهم موفق بود، چون با وجود اینکه خیلی‌ها تلاش کردند تا این رویداد را به نوعی به زمین بزنند جشنواره به شکل مطلوبی برگزار شد. در جشنواره امسال سال ۵۷ فیلم برای حضور در فستیوال فجر درخواست دادند که از این تعداد ۱۶ کار توسط هیئت داوران برای حضور انتخاب شد.

 وی اضافه کرد: در این دوره اتفاقی خوبی رخ داد، آنهم اینکه مخاطبان جشنواره در سراسر کشور توانستند، در انتخاب بهترین فیلم از دید تماشاگران سهیم باشند، همچنین بنا به همکاری اتحادیه تهیه‌کنندگان و سازمان سینمایی همه فیلم‌ها توانستند در تمام کشور به نمایش در بیاید در صورتی‌که در سال‌های گذشته برخی از استان‌ها این امکان را نداشتند.

این تهیه‌کننده درباره کارهای ارزشی جشنواره نیز این گونه اظهارنظر کرد: من چندان با این نام‌هایی که روی فیلم‌ها می‌گذارند موافق نیستم فیلم یا خوب است یا بد، پس عنوان‌هایی چون؛ ارزشی و ... برایم قابل درک نیست. درباره فیلم دفاع مقدسی «یدو» هم باید بگویم این کار از جمله فیلم‌های خوب جشنواره است که اگر کمی پیرامون آن کار صورت گیرد. در اکران نیز موفقیت‌هایی به دست خواهد آورد.

موسوی در انتها  درباره فیلم «مصلحت» نیز چنین اظهار نظر کرد: اطلاق واژه جسورانه برای فیلم مصلحت زمانی مصداق پیدا می‌کرد که این کار داستانش در زمان حال رو می‌داد نه اینکه قصه در چند سال پیش روایت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha