چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار احمدعلی گودرزی

حوزه/ سردار گودرزی به اهمیت امنیت پایدار مرزها پرداخت و افزود: روحیه انقلابی، ایثار و فداکاری در مرزبانی ناجا در حال تقویت و توسعه است و در این مسیر گام های موثری برداشته شده و تدابیر فرمانده معظم کل قوا و نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی را در مجموعه مرزبانی عملی و محقق خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار احمدعلی گودرزی، در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، ضمن تبریک آغاز ماه رجب، به نقش کاربردی عقیدتی سیاسی در ناجا اشاره کرد و گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی، یکی از ایستگاه های تاثیرگذار در تقویت روحیه دین باوری است و این تقویت با توجه به تهدیدات پیرامونی مرزهای کشور، در تامین امنیت مثال زدنی و توسعه یافته کشور کمک شایانی کرده است.

وی به اهمیت امنیت پایدار مرزها پرداخت و افزود: روحیه انقلابی، ایثار و فداکاری در مرزبانی ناجا در حال تقویت و توسعه است و در این مسیر گام های موثری برداشته شده و تدابیر فرمانده معظم کل قوا و نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی را در مجموعه مرزبانی عملی و محقق خواهیم کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: تقویت حوزه فرهنگی و دینی مرزبانان در یگان های مرزی سرلوحه کار قرار دارد و ماحصل اقدامات و نتایج مطلوب مرزبانان در مرزها حاصل اقدامات اثربخش دینی عقیدتی سیاسی در مرزبانی است که در بین کارکنان متجلی شده است.

وی با اشاره به تجلی روحیه دین باوری و ایثار در بین مرزبانان ادامه داد: مرزبانی یکی از سخت ترین قسمت های پلیسی در ناجاست و مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دوران دفاع مقدس در مرزها هستند و با همان روحیه ایثارگری و رشادت از حدود و ثغور و کیان ایران اسلامی محافظت و پاسداری می کنند.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه وجود روحانیت در بالا بردن ارزش های اسلامی و دینی تاثیرگذار است، تصریح کرد: اقدامات مطلوبی در مجموعه عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا محقق شده که صمیمانه از تلاش های رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی تشکر می کنم و انتظار داریم برای انس بیشتر مرزبانان با روحانیت، روحانی بیشتری به یگان های مرزی مرزبانی اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: کمیته امر به معروف و نهی از منکر در مرزبانی ساری و جاری است و روحانیون جوان و فرماندهان در این زمینه موفق عمل می  کنند و این فریضه الهی در واحدهای مرزی به منصه ظهور گذاشته شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانان با نفس ولایت اقدامات و اولویت های مرزی خود را انجام می دهند، گفت: مرزبانان همواره با فتنه های شوم استکبار در مرزها مواجهه هستند و غیورمردانه در مقابل مخلان اقتصادی کشور و همچنین قاچاقچیان ایستادگی می کنند و از سودجویی قاچاقچیان در مرزهای ایران اسلامی جلوگیری می کنند.

سردار گودرزی در خاتمه اظهار کرد: امروز مرزبانان ما با رشادت و ایثارگری از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مرزها دفاع می کنند و فرمان الهی خود را به نحوه شایسته انجام می دهند.

گفتنی است؛ در خاتمه این نشست حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از عامران به معروف و ناهیان از منکر فرماندهی مرزبانی ناجا با اهداء لوح تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha