سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نماز جمعه

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی با ستاد استانی و شرایط موجود در استان، نماز جمعه این هفته همدان در سراسر استان و مراکز اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولایی مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تاکید بر اینکه برگزاری یا عدم برگزاری نمازهای جمعه مبتنی بر تصمیم و نظر ستاد ملی و استانی کرونا است، اظهار داشت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی با ستاد استانی و شرایط موجود در استان، نماز جمعه این هفته همدان در سراسر استان و مراکز اقامه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه از نمازگزاران عزیز می‌خواهیم تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خادمان مصلی های نماز جمعه را در برگزاری هرچه بهتر این مراسم عبادی سیاسی همراهی کنند، گفت: حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده از مواردی است که نمازگزاران نسبت به رعایت آن باید توجه ویژه ای داشته باشند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته مرکز استان نیز به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha