جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسجد مرکزی بردفورد از امروز به واکسیناسیون کرونا پیوست

حوزه/ پس از اینکه دو مسجد اصلی در انگلیس، اقدام به راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا کردند، این بار مسجد مرکزی بردفورد در یورکشایر به جمع آن‌ها پیوسته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از itv، مسجد جامع بردفورد در یورک‌شایر انگلیس جدیدترین مسجدی شده است که درهای خود را برای تبدیل شدن به یک مرکز واکسیناسیون کرونا در  جامعه باز کرده است.

این بخشی از ابتکاری بین شورای مساجد بردفورد و پزشکان محلی برای تسریع و افزایش واکسیناسیون در صورت عدم تمایل است برخی افراد است.

این مرکز واکسیناسیون جدید در مسجد از پنجشنبه ۱۸ فوریه بین ساعت ۸.۳۰ صبح تا ۱.۳۰ بعد از ظهر به بهره‌برداری می‌رسد و امیدوار است بتواند اطلاعات مثبت و اطمینان در مورد واکسن را ارائه دهد و پیرو راه مساجد دیگر منطقه از جمله مرکز جامع قوسیه در شفیلد و مسجد کیلی می‌باشد.

 زلفی کریم ، رئیس شورای مسجد بردفورد ، گفت که وی مصمم است «موانع» موجود را برطرف کند و افزود: ما مشغول کاوش در مورد روش‌های دیگر هستیم تا بتوانیم واکسن را برای همه در دسترس قرار دهیم. مساجد ما عادت دارند چندین نقش اساسی را در قلب جامعه ایفا کنند.

کریم در ادامه گفت: فقط به این دلیل که شخصی وسیله نقلیه ندارد یا در خانه خودش را قرنطینه کرد نباید مانعی برای ایمنی امن و موثر در برابر کرونا باشد.

وی همچنین از کسانی که در جامعه دعوت شده‌اند خواست به استفاده از واکسن موافقت کنند و گفت: گر از شما برای واکسن دعوت شده است ، بله بگویید.

مسجد مرکزی بردفورد از امروز به واکسیناسیون کرونا پیوست

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha