پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه باید رفتار و عمکلرد این علما را به عنوان الگو برای خودمان انخاب کنیم، گفت: اخلاص، مردم داری و دین داری علمایی چون آیت الله فاضلیان تاکیدی بر این است که هیچگاه راه بسته نیست و من و شما نیز می توانیم با انتخاب های درست مانند این مرد شریف زندگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت آیت الله فاضلیان، با اشاره به جایگاه آیت الله فاصلیان در بین مردم استان، اظهار داشت: یکی از مسائلی که بنده نسبت به آن تاسف می خورم آن است که نتوانستم آن طور که باید از وجود ایشان بهره ببرم و ارتباط کمتری وجود داشت.

وی با تاکید بر اینکه وجود آیت الله فاضلیان ملجایی برای همه مردم بود، گفت: اگر قبر مطهر ایشان نیز در همدان می ماند قطعا به ملجأیی برای مردم همدان تبدیل می شد.

امام جمعه همدان با اشاره به مزار آیت الله فاضلیان که در شهر مشهد و حرم مطهر رضوی قرار دارد، یادآور شد: هر اتفاقی که در عالم رخ می دهد، محصول انتخاب ها و رفتارهای ما است و مورد اتفاقی یا شانسی در این جهان وجود ندارد، بنابراین قرار گرفتن مزار آیت الله فاضلیان در حرم مطهر رضوی نیز به دلیل رفتار و عملکرد ایشان در طول حیاتشان است.

وی افزود: این که به فاصله کمی همسر ایشان نیز به رحمت خدا رفت و مزارشان نیز در حرم حضرت معصومه قرار گرفت، نشان دهنده همان رفتار ها و عملکردهایی است که در درون زندگی داشته اند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه باید رفتار و عمکلرد این علما را به عنوان الگو برای خودمان انخاب کنیم، اظهار داشت: اخلاص، مردم داری و دین داری علمایی چون آیت الله فاضلیان تاکیدی بر این است که هیچگاه راه بسته نیست و من و شما نیز می توانیم با انتخاب های درست مانند این مرد شریف زندگی کنیم.

وی در پایان با تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، خاطر نشان کرد: خانواده فاضلیان در همدان، معروف به تدین و به زهد و تقوا هستند، خانواده ای که پس از آیت الله فاضلیان اکثر فرزندان و نوه های ایشان همه طلبه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha