جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بزرگداشت آیت الله فاضلیان

حوزه/ فرزند آیت الله فاضلیان با بیان اینکه مادرم ۴۰ سال به دور از خانواده خود در ملایر به تنهایی با پدرم، زندگی کرد، گفت: مادر حتی یک روز هم پدرم را تنها نگذاشت و این تاکیدی بر عشق و علاقه و رابطه این زن و شوهر بود که، مادرم در عمل هم ثابت کرد که نمی تواند فقدان پدر را تحمل کند و از بین ما رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حسن فاضلیان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت آیت الله سید رضا فاضلیان، ضمن قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: نتیجه سال ها عبادت و نماز شب خواندن پدرم و فعالیت برای رضای خدا، قرار گرفتن مزار ایشان در صحن آزادی حرم مطهر رضوی بود.

فرزند آیت الله فاضلیان با اشاره به اینکه تنها پس از ۱۱۳ روز از رحلت پدرم، مادرم نیز شب گذشته به رحمت خدا رفت، گفت: بعد از حدود سه ماه همسر آیت الله فاضلیان نتوانست دوری ایشان را تحمل کند و همچون همسر خود به عنوان دربان حرم حضرت معصومه، در ورودی صحن مظهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.

وی افزود: زندگی این زن و شوهر باید به عنوان یک الگو برای جوانان معرفی شود، زندگی که تحت لوای اسلام و امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(ع) بود و در تمام این سال ها دوشا دوش یک دیگر این دو یار و یاور هم بودند.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه مادرم ۴۰ سال به دور از خانواده خود در ملایر به تنهایی با پدرم زندگی کرد، مطرح کرد: مادر حتی یک روز هم پدرم را تنها نگذاشت و این تاکیدی بر عشق و علاقه و رابطه این زن و شوهر بود که، مادرم در عمل هم ثابت کرد که نمی تواند فقدان پدر را تحمل کند و از بین ما رفت.

آیت الله فاضلیان نماد عمل خالص برای خدا بود

سید سعید شاهرخی استاندار همدان نیز در این مراسم با اشاره به رابطه ۲۵ ساله خود با آیت الله فاضلیان، اظهار داشت: از مهم ترین ویژگی های آیت الله فاضلیان که باید به صورت ویژه به آن توجه شود این است که ایشان تمامی رفتارها، عبادات و برخورد های خود را برای رضای خدا انجام می داد.

روایت فرزند آیت الله فاضلیان از علاقه بین پدر و مادرش

وی افزود: وجود آیت الله فاضلیان، نماد عینی شناخت خدا و انجام عمل برای رضای خدا بود و از آنجایی که نیت ایشان الهی بود تمامی رفتارهای ایشان نیز بر دل مردم می نشست.

گفتنی است در پایان این مراسم پس از قرائت پیام وزیر ارشاد در بزرگداشت مقام آیت الله فاضلیان، توسط احسانی مدیر کل ارشاد اسلامی استان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام والملسمین ابوترابی و سید حسین فاضلیان،  از ۶ جلد کتاب که تعدادی به قلم آیت‌الله فاضلیان و تعدادی به سفارش ایشان نگاشته شده بود، رونمایی شد.

روایت فرزند آیت الله فاضلیان از علاقه بین پدر و مادرش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha