شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماه رجب

حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: در روایات داریم در ماه رجب خداوند حسنات را دو چندان میکند، خوشا به حال "رجبیون" که "لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ" هستند و از امید خداوند مایوس نمی شوند.

خانم کبری حسین نژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک ماه رجب گفت:  ماه رجب، ماه دعا و استغفار، فصل جدیدی از رحمت و امید را در زندگی انسان نوید می دهد، "یَا مَنْ أَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ" ای که برای هر خیری به او امید داریم.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین عنوان کرد: کسانی که در میهمانی ماه رمضان به تصفیه درون می‌پردازند باید در ماه خداوند مقدمه چینی کنند چرا که در روایت داریم ماه رجب، ماه خدا، شعبان ماه پیامبر خدا و رمضان ماه امت اسلام است.

وی ادامه داد: هرچه انسان ها در ماه رجب بیشتر بذرِ دعا و نیایش و استغفار بکارند در شب های قدر بیشتر برداشت میکنند، در روایات داریم در ماه رجب خداوند حسنات را دو چندان میکند، خوشا  به حال "رجبیون" که "لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِه" هستند و از امید خداوند مایوس نمی شوند

وی اظهار کرد: اعیاد مبارک و پرفضیلت این ماه از ولادت پنجمین اخترتابناک گرفته تا ولادت مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع) و مبعث رسول اکرم(ص) و از ویژگی های خجسته و مبارک این ماه عزیز است که باعث شده بیشتر از پیش فرصت را مغتنم شمرده و ریسمان ولایت را محکم تر کرده و به مولایمان تکیه نماییم.

خانم حسین نژاد تصریح کرد: هر انسانی بنابر روحیات، حاجات و نیازهایش میتواند آنچه را مطلوب نظر و خواست وی است، از درگاه پر از مهر و لطف خداوند طلب کند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد:  تنها ماهی که تمام ساعاتش، توفیق زیارت مخصوص سید الشهدا «علیه السلام» را از راه دور و نزدیک فراهم کرده و ارزش والایی برای آن در نظر گرفته است، رجب است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha