سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ تجلیل مدیر حوزه علمیه سمنان از جهادگران عرصه سلامت

حوزه/ دبیر مجمع جهادگران استان قم گفت: شبکه سازی و آموزش مستمر، مطالبه مقام معظم رهبری از گروه های جهادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمیدرضا طلوعی، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در اجلاسیه مجمع جهادگران استان قم که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان این که از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب از گروه های جهادی، شبکه سازی و آموزش مستمر است، اظهار داشت: بهره گیری درست و حداکثری از ابزار هنر و رسانه یکی دیگر از انتظارات مقام معظم رهبری از جهادگران و گروه های جهادی است.

وی افزود: در همین راستا جشنواره ملی روایت جهاد برگزار شد که با وجود محدودیت ها در سال شیوع کرونا، از استان قم حدود ۳ هزار اثر در قالب عکس، کلیپ، دلنوشته، فیلم، پوستر و ... به این جشنواره ارسال شد و از این حیث قم رتبه نخست کشوری را به دست آورد.

وی گفت: به لطف الهی باشگاه رسانه ای روایت جهاد با حضور نهادها و ارگان های مختلف تأسیس شده تا فعالیت های رسانه ای و هنری گروه های جهادی استان با قوت و برنامه ریزی بهتر انجام گردد.

دبیر مجمع جهادگران استان قم همچنین با اشاره به برنامه ریزی هدفمند و مناسب نسبت به برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۰ ابراز داشت: ایام نوروز قرارگاه جهادی متمرکزی در استان خوزستان با همکاری نهادها و ارگان های مختلف در بندر امام خمینی(ره) ایجاد می کنیم تا فعالیت های گروه های جهادی در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی منسجم تر از قبل انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha