پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زلزله سی سخت

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه بر ضرورت حضور گروه های جهادی طلاب و روحانیون در صحنه‌ خدمت رسانی به مردم شریف و زلزله زده در استان کهگیلویه و بویراحمد و آمادگی مدیریت حوزه های علمیه و نهادها و ستاد حوزوی برای هرگونه همکاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه  در نامه ای به مدیر حوزه  کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حضور گروه های جهادی طلاب و روحانیون در صحنه‌ خدمت رسانی  به مردم شریف و زلزله زده در استان کهگیلویه و بویراحمد(منطقه سی سخت) و آمادگی مدیریت حوزه های علمیه و نهادها و ستاد حوزوی برای هرگونه همکاری اعلام کرد که متن آن به این شرح است:

جناب مستطاب حجت الاسلام آقای پناهی مدیر محترم حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد دام عزه
سلام علیکم .
ضمن اظهار همدردی با مردم عزیز استان و شهرستان سی سخت و آسیب دیدگان زلزله اخیر درآن سامان که افزون بر سختی های کرونا به زلزله نیز مبتلا شدند، بر ضرورت حضور گروه های جهادی طلاب و روحانیون در صحنه‌ خدمت رسانی و نقش آفرینی حوزه و نهادهای حوزوی و ستاد حوادث حوزوی در خدمت به مردم شریف و امداد و کاهش آلام آنان تأکید می ورزم و آمادگی مدیریت حوزه های علمیه و نهادها و ستاد حوزوی را برای هرگونه همکاری اعلام می نمایم.
مراتب سلام و همدردی حوزه را به مردم بزرگوار و مسئولان محترم و دست اندر کاران امداد بویژه نماینده ارجمند ولی فقیه و استاندار محترم و همه طلاب و روحانیون جهادی ابلاغ نمایید.
ازاهتمام حوزه به امور زلزله زدگان سپاس گزارم و بر تداوم و ارتقای آن تأکید می نمایم.
امیدوارم با کمک مؤمنانه و فداکارانه مردم و جوانان عزیز و برنامه ریزی و تلاش دستگاه ها و مسئولان استان و کشور با سرعت و دقت مشکلات عزیزان آسیب دیده حل شود.
به همه دوستان و فعالان در میدان امداد بویژه طلاب و مدیران و استادان و روحانیون و نهادهای حوزوی نقش آفرین در این حادثه و در کرونا  ابلاغ سلام و سپاس نمایید.
وفقکم الله لمرضاته.
 علی رضااعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه
۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    سلام در نماز جمعه قم حتی یک کلمه جهت جمع آوری کمک نقدی برای بازسازی زده نشد