جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه محمدیه

حوزه / در مراسمی جمعی از رزمندگان و ایثارگران شهر محمدیه با حضور امام جمعه این شهر تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، عصر امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شهر محمدیه که در سالن اجتماعات موسسه دارالقرآن این شهر برگزار شد، گفت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه بلند امام راحل در طول ۸ سال دفاع مقدس در ابتدای انقلاب و پس از آن با رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری به وجود آمده و این مسیر ادامه دارد.

حجت الاسلام آقا حسینی خاطرنشان کرد:  امروز در جایگاهی هستیم که نتیجه ۸ سال دفاع مقدس نشان می دهد دشمنان برای راه‌اندازی جنگ نظامی نا امید هستند.

امام جمعه شهر محمدیه تصریح کرد: هر نگاهی به دفاع مقدس داشته باشیم می‌بینیم که انصافا تمام وجود و هستی و داشته‌های رزمندگان در خدمت نظام بوده و این اخلاص و جانبازی و صبر و استقامت صحنه‌های پر افتخاری را برای هر ایرانی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: باید نگاهی به این رشادت‌ها و پایمردی‌ها داشته باشیم و در انجام وظایف خود نسبت به نظام و مردم در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند با خلوص نیت حرکت نماییم.

وی اظهار کرد: عزت و افتخار امروز جامعه اسلامی ما به اعتبار شهدا، رزمندگان و جانبازان است و این گنجینه ماندگار برای همه می‌ماند.

حجت الاسلام آقا حسینی بیان کرد: اگر ایران در منطقه سربلند است و هیچ کس نمی تواند به آن تعرض کند به خاطر رشادتها و شجاعت های شما جانبازان و ایثارگران و رزمندگان  است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha