پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از رئیس قوه قضائیه خواست دست‌اندازهای مقابل تولید و اشتغال در این استان برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست رئیس قوه قضائیه با نخبگان و فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چشم انتظاری مردم استان برای انجام این سفر به برخی از داشته‌ها و ظرفیت‌ها اشاره کرد و گفت: یک سوم جمعیت استان سادات هستند و بیش از 200 بقعه متبرکه و امام‌زاده در استان وجود دارد و به برکت نظام جمهوری اسلامی صدها مسجد در استان ساخته شده و در دو حوزه علمیه خواهران و برادران طلاب زیادی مشغول به تحصیل هستند.

وی، داشته‌های استان را همه به برکت نظام اسلامی و استقرار آن در طول 4 دهه اخیر دانست و گفت: این استان در ابعاد نیروی انسانی سرمایه‌های بزرگی دارد و علاوه بر آن سرمایه‌های مادی بسیاری در استان از نفت و گاز و آب و معادن نهفته است.

امام جمعه یاسوج با بیان این که در دوره فعلی بنا به بیانات رهبری معظم انقلاب موضوعی مهم تر از تولید و اشتغال در کشور نداریم، یادآور شد: در استان ظرفیت‌های زیادی هم برای رونق تولید و هم اشتغال وجود دارد، اما در سال‌های اخیر در مسیر تولید و اشتغال استان خللی ایجاد شد که توقع می‌رود دستگاه قضایی این دست‌اندازها را از مقابل تولید و اشتغال بردارد.

حسینی با بیان اینکه مردم استان شایسته هرگونه احترامی از سوی مسئولان هستند، چرا که هم قبل و هم بعد از انقلاب از جان خود مایه گذاشتند و در برابر استبداد و استکبار سینه سپر کردند، افزود: در دوره قبل از انقلاب توسط رژیم سفاک پهلوی بمباران هم شدند، اما دست از آرمان‌ها و عقاید خود برنداشتند که این ها همه از برجستگی‌های مردم استان است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/82009

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha